Wednesday 18 May 2011

Ana

Iertare de greseale si izbavire de rele
si indreptare vietii cere mie acum,
celui ce voiesc sa laud astazi a ta de lumina purtatoare,
pomenire si Dumnezeiasca stralucire,
Ana prea laudata
si iubita
Dumnezeu sa te odihneasca !

40 de zile
cu gandul la Ana mea
mi-am adus aminte de drumul facut acum 4 ani la Sfanta Parascheva, la Iasi
rugaciunea si inchinarea ...
apoi drumul facut in urma cu un an, durerea, deznadejdea si speranta ...tot la Sfanta Parascheva.
apoi drumul facut in urma cu ceva mai mult de 40 de zile, iarasi la Sfanta Parascheva.
... si iar durere, deznadejde si speranta.
apoi plecarea ei acum 40 de zile. Curcubeul aparut nefiresc, poate. Mangaierea ei noaptea. Teama mea de intuneric, de singuratate.
si imi doream ca de fiecare data sa se intample ceva, sa primesc semnul.
am intrat in prima biserica ce mi-a iesit in cale.
de ce ma rog ?
ce speranta am ?
si semnul a venit.
e acolo, e bine, e linistita.
Sfântă Parascheva o veghezi !